Chat with us, powered by LiveChat

”Support” för oss är inte bara att ”se till att allting funkar”
– det är ju självklart!

När vi tänker support så tänker vi på vårt verktyg OnGuard som gör att vi kan pro-aktivt arbeta med våra kunders system och se till att allt är säkert, uppdaterat och att det klarar av behandla det som det förväntas klara av.

OnGuard finns i två varianter:


OnGuard Business Premium

En applikation som installeras på samtliga medarbetares datorer och möjliggör att kund kan ringa in till vår Pro Support så fort att ett problem uppstår. Med detta verktyg kan vi ”ta över” kunds dator och lösa de flesta mjukvarurelaterade problemen.

Detta verktyg övervakar och bygger statistik över hela kundens IT miljö för att se vilka programvaror som behöver uppdateras, vad som kraschar oftast, hur stabilt deras närverk är etc. Dessa rapporter går att följa upp med kund exempelvis varje kvartal. Automatiska uppdateringar av Windows och specificerade applikationer går att göra per automatik, detta bestäms i samråd med kund.


OnGuard Support Business Premium

Möjlighet att ringa till vår support alla vardagar mellan 08:00-17:00.

Vill Du veta mer? Fyll i fälten här till höger så ringer vi upp Dig så kan vi berätta lite mer utförligt!